tirsdag den 17. marts 2015

Springtime in Paris


Ahh, Paris... Le printemps... L'amour...

Solen skinner, fuglene synger og her dufter af forår. Jeg har smidt strømperne og har bare fødder i ballerinaerne.

På vej til parken med min frokostbaguette i posen blev jeg stoppet af en ægte fransk business mand, som fortalte mig, at jeg var meget smuk og inviterede mig på date.

Så bliver det næsten ikke mere kliché, og jeg elsker det! Cyklen findes frem på torsdag - mit skillepunkt er min fødselsdag. (Som jo så altså er i morgen, hint hint...)

Forår - du har været savnet!<3

(Billede tyvstjålet via Google - helt sådan ser her dog ikke ud endnu, men snart! Snart!)

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg vil virkelig V I R K E L I G gerne opleve et forår i Paris! Muligvis har et jeg über romantiseret billede af det, men alligevel... Jeg drømmer om en kærestetur, hvor vi bare slendrer rundt (tror dog ikke manden kan se fidusen i bare at 'gå rundt'). Har aldrig været der... Måske en bette bryllupsrejse? Og tillykke med dagen! Det må jo så være i dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, men altså - gør det! Her er så fint! De lyserøde træer ER faktiskved at springe ud lige nu. Og kan manden ikke overtales til slendren, hvis der lægges rigeligt cafépauser med kolde glas hvidvin ind undervejs? Det kan i hvert fald anbefales.:)

      Og tak - ja, det er jo så i dag!

      Slet