tirsdag den 3. marts 2015

Klipper det sidste bånd



Jeg ville egentlig have skrevet et indlæg om, at vi nu havde sat lejligheden i København til salg, men så kom jeg fra det... Og nu er den sgu solgt! Det tog halvanden måned, og det er sådan en lettelse. Jeg ved godt, at halvanden måned ikke er længe, men når man bor i et andet land og bare begynder at kunne tælle ned til, at der skal betales af på boliglån igen, så er det rigtig rart at få det ud af verden.

D. 1. juni - der vinker vi endeligt farvel til drømmelejligheden - til der, hvor Elvis levede sit første år. Og helt ærligt? Det er faktisk helt okay. Jeg HAR taget mentalt afsked, og jeg er klar på at gå all in i det her nye liv. Så det vil bare være befriende ikke at have det ansvar, som hiver mig tilbage til København. Dén lejlighed er et afsluttet kapitel, og nu har vi så en god basis på plads, til når vi næste gang skal købe igen. Det er cool.:)

Jeg ville egentlig gerne have lagt lidt billeder op som en afsked, men det er lige gået op for mig, at jeg faktisk aldrig har fået taget billeder derfra. Jeg har kun den tidligere ejers, gemt fra den salgsopstilling, som jeg i sin tid faldt for. Det er egentlig lidt absurd - med alle de billeder, jeg ellers tager, har jeg aldrig fået taget billeder af mit hjem gennem 3 år. Billederne fra denne omgangs salg er jo taget af vores lejeres indretning, så dem kan jeg heller ikke vise frem. Så ja, det må I tænke jer til.

Held og lykke til de nye ejere - jeg har luret mig frem til, at lejligheden bliver i musikerhænder, og det har jeg det et eller andet sted godt med. Den bliver i "familien".:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar