torsdag den 19. marts 2015

Det, man går glip af // Svanesøen



Nogle gange er det lidt belastende at bo i Paris. Som for eksempel, når man kommer til at følge lidt for godt med i, hvad der sker i København, og man dermed indser, hvad man går glip af...

Én ting, jeg ærgrer mig rigtig meget over at misse, er den nye opsætning af Svanesøen på Det Kongelige Teater. Den ser jo SÅ flot ud! Smukke kostumer, vild makeup, fantastiske kulisser og så selvfølgelig en vidunderlig historie og enestående musik. Ååååh, hvor ville jeg gerne se den! Desværre går den kun i Operaen indtil d. 1. maj, og jeg er først i Danmark igen to uger efter. Tough luck...

Derfor må jeg nøjes med at anbefale den til jer andre - hvis I har muligheden (og lysten selvfølgelig...) så se den! Og så fortæl lige mig alt om det.:) Personligt ville jeg vælge at se den med Ida Praetorius (hende fra plakaten øverst) som Odille/Odette, men jeg er nok også farvet af, at hun er min balletlærerindes datter, og jeg derfor har "fulgt med", siden hun var balletbarn. Jeg er vild med den pige - hun er SÅ dygtig. Meeen det er de andre ballerinaer nu også, så mon ikke alle forestillinger er lige vilde?

Prøv lige at se de billeder - nøj, hvor gad jeg godt...







 Hvor smukt er det her sidste billede ikke? Det gad jeg egentlig godt have på væggen!

(Alle billeder fra Det Kongelige Teaters hjemmeside)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar