fredag den 5. september 2014

Endelig weekend!

Det her er en af de vigtigste weekender nogensinde. Ikke fordi vi skal noget særligt, men fordi jeg virkelig, VIRKELIG trænger til den. Det har været en sindssyg hård uge, og jeg har virkelig kæmpet for at komme igennem torsdag og fredag. Forstå mig ret – jeg synes helt klart, at mit nye job er spændende, men det er bare hårdt. Meget hårdt. Jeg trænger så meget til bare at slå hjernen fra igen og ikke være på i et par dage; til bare at være sammen med min Hippie og vores Snubs. Han har ellers taget det rigtig pænt og har gjort sin mor virkelig glad ved bare at være i hopla hver aften, når jeg er kommet hjem. Vi har næsten leget mere aktivt sammen i disse dage end normalt – det har været ren terapi for mig. Hippien har været verdens bedste hjemmegående husfar i denne uge, og der har været mad planlagt hver aften. Det har været så god en støtte – men nu vil jeg gerne også selv tage del. Bare lidt.

Vi har ikke de store planer for weekenden – heldigvis. Vi ville egentlig have været ude at købe en mindre klapvogn i morgen, men da vi stadig bor i vores mini-lejlighed, er det måske en bedre ide at udskyde det. Her er ikke rigtig plads... Så det hedder nok bare turist- og familieliv. Der er ikke så meget andet, vi kan gøre. Vi har nemlig godt nok fået den lejlighed, vi gerne ville have – men vi kan først overtage den omkring d. 22. september. Shiiiit, der er lang tid til! (Og så er det også mega dårlig timing, da det er lige oveni, at Hippien tager til Danmark i en lille uge...) Så indtil videre handler bare om at komme ud af den skotøjsæske, vi bor i  – de 35 kvm begynder virkelig at være klaustrofobiske! Åhh, hvor jeg drømmer om plads og mine egne ting. Og lidt større variation på madfronten – det er altså begrænsende kun at have en stegepande, en gryde og en mikroovn at gøre godt med! Jeg vil have mit hjem... Pweeease!

(Nå ja, og så kunne det være, at jeg skulle prøve at få taget nogle billeder. Jeg har nemlig ikke rigtig noget at krydre dette indlæg med...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar