mandag den 19. maj 2014

Tordenbaby har ordet - pt VI


Ved I hvad? Det er den 19. i dag, og det betyder, at det er miiiiiig der skriver! I dag fylder jeg nemlig 11 måneder - så er det altså snart slut med de her falske fødselsdage. Næste gang skal jeg RIGTIG fejres.

Det har været en ret dejlig weekend. Jeg har fået lov til at være mega meget sammen med min farmor, som jeg bare så godt kan lide. Hun er faktisk bedre end far - og han er ellers bedre end mor! Hun er min yndlingsperson. Først besøgte hun mig, så far og mor kunne gå til koncert, og så tog mor og jeg over til hende og hele fars familie på Fyn. Det var rigtig hyggeligt - der var en have og gynger, og jeg kunne gå rundt i haven på bare tæer.

Jeg kan rigtig godt lide at gynge. Gyng-gang! Jeg kan også næsten sige det - i hvert fald bliver det til "gggggy ggggaa". Det er noget i den stil, jeg skal bare lige lure det sidste. Det var det samme, da vi så Kaj og Andrea i fjernsynet i går. Jeg prøvede at forklare mor, at jeg godt vidste, hvem det var - det var jo "Kkkkkka".

Jeg har fået en tromme, så nu kan jeg lave endnu mere larm. Ha HA! Mor vil godt nok ikke have, at jeg leger med den før kl. ni, men det må jeg se, om jeg ikke kan lave om på. Den er altså rigtig sjov - også at sidde på.

I dag har jeg fri fra vuggestue, fordi jeg skal til lægen. Mor og far synes, at jeg har hostet lidt for længe, og det irriterer ærligt talt også mig. Så jeg får lige en bonusfridag, mod at jeg lige lader lægen lytte på mig. Okay så.

Tænk engang - et helt år næste gang. Mit mål er, at jeg får luret det der med at gå selv inden da. Det er i hvert fald meget sjovere at gå end at kravle.

/Tordenbaby




Ingen kommentarer:

Send en kommentar