torsdag den 15. maj 2014

Jagten på Onkel Krølle

Jeg vil være ærlig og sige, at engang imellem placerer jeg Snubsen foran et tændt tv, så jeg kan få chancen for at gå i bad, lave mad osv. Han er skræmmende stor fan af TV2 News, men i takt med, at han er blevet større, er jeg begyndt at vænne mig til at sætte den på Ramasjang i stedet. Det er ikke fordi, han er vildt interesseret, men engang imellem er der noget, der fanger ham.

Forleden var det tegnefilmen Humf. En sød lille film om et lille lilla monster, som har en masse venner (det var i hvert fald, hvad jeg nåede at opfange...), og så en onkel, Onkel Krølle. Jeg har ALDRIG set Snubsen så fascineret og så vild. Han grinede og grinede og pegede og hujede, hver gang Onkel Krølle dukkede op. Det var bare det bedste nogensinde. To gange har jeg efterfølgende fundet Humf på YouTube, og responsen har været den samme. Onkel Krølle er the shit.

Men ak - Snubsen bliver altid til sidst så ked af det, fordi Onkel Krølle forsvinder, og fordi Onkel Krølle ikke kan komme ud til ham. Det er også virkelig strengt. Så nu leder jeg med lys og lygte efter en Onkel Krølle-bamse (på engelsk Uncle Hairy) til ham - den ser desværre ud til ikke at findes.:( Indtil videre bliver det altså kun til et udprintet billede, men hvis nogen ved noget, så sig til!

Onkel Krølle - han er da også sød!

Lige om lidt er det weekend, og i aften skal Hippien og jeg ud og spise luksus hotdogs på Foderbrættet og så i Vega og høre Psyched Up Janis. Behøver jeg sige, at jeg glæder mig?:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar