lørdag den 31. maj 2014

GRANDE news...

For et par måneder siden skrev jeg om min første nat væk fra Snubsen. Men jeg skrev ikke noget om, hvorfor jeg var væk.

Det gør jeg nu.

Jeg var i Paris til jobsamtale. I februar blev jeg kontaktet af en headhunter om et sindssygt spændende job i Paris, og så har processen kørt slag i slag. Nu er det officielt - jobbet er mit, og i slutningen af august rykker hele familien teltpælene op og flytter til Paris!

Eventyr, here we come!

Det bliver så vildt - fantastisk og hårdt på samme tid. Jeg skal indstille mig på længere arbejdsdage og dermed færre timer med Snubsen i hverdagen, men til gengæld får vi vores livs oplevelse sammen. Os tre.

Bonjour, glade løve - Hr. Snubs må nu til at blive til Monsieur Snubs. :)

 Mit hotelværelse for en nat - jeg kunne lige klare det.

 Jeg brugte tiden klogt, hvis jeg selv skal sige det!

 This. Mit hood fra næste efterår. Det er vildt.

 Mig pre-jobsamtale.

Efter en laaaaang dag med møder, sluttede jeg lige Paris af med et glas bobler. Et glas på gensyn-bobler, viste det sig.:)

1 kommentar:

  1. ej, hvor sejt! Tillykke, bliver jo megaspændende

    SvarSlet