søndag den 11. maj 2014

Klar til fest

Mig: Jakke - American Vintage // Skjorte - Zara // Skirt - H&M
Snubsen: Skjorte - Mini Rodini // Bukser - Lindex // Sko - Bundgaard (dog til salg nu - de passer ham ikke godt nok)

Jeg fik den bedste Mors Dag-gave i dag - Snubsen sov helt til kl. ni! Vi var først hjemme ved to-tiden i går aftes, så jeg havde virkelig frygtet, at han ville være morgenfrisk kl. syv, som sædvanligt. Men han var heldigvis (næsten) lige så træt som os.

Det var ellers en virkelig god dag i går. Konfirmationen var rigtig hyggelig, og Snubsen havde en fantastisk dag. Han grinede og hyggede sig og charmerede sig ind på alle. Han fik lov at være en time længere oppe end normalt, før jeg puttede ham i barnevognen, men så faldt han også i søvn med det samme, og sov så fint resten af aftenen, indtil vi smuttede hjem ved et-tiden. Det var så perfekt!




3 kommentarer:

  1. Skøn Mors dag gave med en ekstra gang søvn, hvor er I fine begge to!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Tak.:) Jeg har svært ved at abstrahere fra den der strittende tot hår i panden, som af en eller anden årsag (læs: Snubsens lange fingre) kun er fem cm lang i modsætning til resten af håret - men derudover er jeg også ret glad for billederne.

    //Caroline

    SvarSlet
  3. Lækkert med søvn til 9, det ønsker jeg mig næste år ;--) (og bemærkede slet ikke totten, virkelig fine billeder)
    /Charotte

    SvarSlet