onsdag den 21. maj 2014

Dagens ups no. IX

Mænd er jo i forvejen ikke kendt for at være så gode til multi-tasking, og bedre bliver det i hvert fald ikke for Hippien, når han så også er træt!

For lidt siden hentede han en savlesmæk til Snubsen, og mens vi snakkede videre, begyndt han at give den på. På mig...

Jeg troede først, at det var en joke, men nej. Hans hoved var vist det forkerte sted, og jeg sad jo også med barnet på skødet.;)

Man skulle nok have været der - det var skisme sjovt!

---------------

Snubsen er syg - sådan rigtig syg, for kun anden gang i sit liv. Første gang med feber. Det er altså virkelig synd - årets varmeste dag indtil videre, og så kæmper han med 38,7. Pivs. Så jeg forudser en rigtig hård nat for os alle tre... Til gengæld har han lige sovet en halv times tid på mig, og det kan jeg altså ikke lade være med at nyde - også selv om det er af en kedelig årsag.

Men hey, noget helt andet - har I set den fine header, jeg har fået lavet? Den blev lige skruet sammen i en pause på jobbet i dag, og jeg kan godt se, at redigeringen kunne være bedre. Men det er første skridt - endelig er der kommet billede på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar