lørdag den 10. maj 2014

Det var en lørdag morgen...

Godmorgen - så sidder jeg her igen. Drengen sover i slyngevuggen (som nu virkelig snart er for lille - krise...), hippien sover i sengen, og jeg sover med åbne øjne. Gah, jeg er træt. Der var én, der først bad om godmorgenflaske kl. 5 og så mente, at det var stå-op-tid (bogstaveligt talt - han laver ikke andet end at stå op i sin seng nu!) kl. 6.15. Jeg var ikke enig.

Her to timer senere er status således:
  • Antal gange, Snubsen var så sød at ville dele sin sut og proppede den ind i munden på sin slumrende mor: 4
  • Antal bleer, jeg har skiftet: 2.
  • Antal gange, dvd'erne er blevet sat på plads: 2
  • Antal gange, Snubsen har hevet dem ud igen: 3
  • Antal afsnit af Bananer i Pyjamas, jeg har set: 2
  • Antal afsnit af Bananer i Pyjamas, Snubsen har set: 1/2
  • Antal kopper kaffe, jeg har indtaget: 1 - og nr. 2 er klart coming up!
  • Antal kys og kram, en lille mand har givet mig: Uendeligt mange - åhh, hvor jeg elsker den periode han er inde i på det punkt!
Jeg er begyndt på at forsøge at smug-fotografere ham med det gode kamera, mens han leger, men det er godt nok ikke nemt. Han opdager det med det samme, og så poser han. Som mor, så søn...







I dag skal vi til konfirmation i Hippiens familie. Det er dog først kl. 16, så jeg håber lidt på at få sneget en lur ind inden...

2 kommentarer:

  1. Åh hvor jeg elsker det sidste billede! "How you doin'?"

    SvarSlet
  2. I know - præcis det, jeg tænkte!

    SvarSlet