søndag den 25. maj 2014

Drengene efter pigerne


Rosévin skal der til, når solen skinner og man ikke har sovet i nat. Jeg er træt af sygdom!

Jeg sidder nede i gården med et koldt glas rosévin og betragter de børn, der leger omkring mig. Der er tre-fire drenge og en enkelt pige, alle omkring 3-4 år. Og pigen er i hopla!

Jeg har lige overhørt en god blanding af "Mor, de vil se min numse!" og "Kan du så tage dine underbukser på!", mens pigen løber rundt med drengene efter sig, trækker ned i underbukserne og vrikker med numsen.

Moderen virker lidt stram over det, men shit, det er sjovt at være vidne til. Det er så umiddelbart og uskyldigt - men sikkert også lidt trættende, hvis det er en fase, pigen har for tiden.

Men hvad fanden, så længe hun lærer at begrænse det i løbet af de næste ti år, så går det vel nok.:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar