fredag den 28. november 2014

Perfectly Simple - om min nye fragtfidus

Som en del af den dejlige feedback var der én, der efterspurgte flere outfitbilleder (hej hej, Rasmine...). Det er ikke noget, der nogensinde har været meget af herinde, og det kommer der heller ikke fremover. Hvis sådan noget skal virke, kræver det 1. større udskiftning i garderoben, end jeg formår og 2. en god fotograf ved hånden. Not gonna happen... Men en enkelt gang imellem kan der godt ske noget på den front, så i forgårs hapsede jeg fluks et par dejligt grynede billeder i spejlet der, hvor jeg var på kursus.

Jeg har nemlig fået nyt tøj! Og det var kun delvist meningen!:D Jeg har nemlig længe gået og drømt om et blødt, lækkert cashmeretørklæde at putte mig i, og efter lange stunder med sukken efter de alt for dyre Lala Berlin-tørklæder, faldt valget på dette fra danske Perfectly Simple. Men - det er jo fra en dansk webshop, og så koster fragt til Paris kassen. Og det gider jeg altså ikke. 200 kr i forsendelse - nix. Men hvis jeg nu liiiige fik min ordre op over 1500 kr, så var der fri fragt!

Så ja. Den der bluse smed jo næsten sig selv med i kurven - den var jo nærmest på udsalg, når man tænker på de penge, der dermed blev sparet på fragt! Jeg synes altså, at det er god logik.:) Den er i øvrigt virkelig lækker, og jeg følte mig så godt tilpas i det tøj - også selv om tørklædet egentlig ikke passer til blusen. Jeg blev bare nødt til at have begge dele på med det samme.

Nu er det eneste problem, at jeg lidt drømmer om den matchende nederdel også. Men den koster "kun" 699 kr, og så er der jo et stykke vej op til fri fragt igen. Jeg tror ikke rigtig, at jeg kan retfærdiggøre stuntet for mig selv en gang til på så kort tid...

Nederdel - Minus (gammel) // Bluse - Perfectly Simpe // Tørklæde - Perfectly Simple // Dårlig hårdag - mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar