onsdag den 5. november 2014

Homeward bound

Lidt af Au-pairs billeder af Snubsen - den lille bandit! 
(Bemærk i øvrigt det pæææne korte hår på billederne til højre - jeg er blevet bedre til det der med saksen.;) )

På fredag tager vi til Danmark i lidt over en uge, og jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke glædede mig. Det gør jeg altså. Vi har nu været i Paris i lidt over to måneder, og det er det længste, jeg nogensinde har været væk fra Danmark. Det er lidt sært.

Min to do-liste for de ni dage er indtil videre følgende:
  • Se en masse familie - forældre, bedsteforældre, søskende og ikke mindst nevøer,
  • Se en masse veninder - og deres skønne unger,
  • Hygge intensivt med Elvis - ni dage uden arbejde betyder ni dage rent med Snubsen,
  • Sove længe sammen med min kæreste, hvis altså farmor er med på den plan - og det tør jeg godt vædde med, at hun er!<3
  • På legeplads på Vesterbro - gyng gaaaaaaang! Skydebanen kalder!
  • Gå tur på Vesterbro - åååh, Vesterbro <3
  • Til Elton John-koncert med min far - oh yes, ren nostalgi. Jeg glæder mig!
  • Et smut på Zeppelin - øl og rockmusik på det gamle stamsted,
  • Forbi Serenity Cupcakes - totalt fjollet at ville til DK og have kage, når man bor i Paris omgivet af lækre bagerier, men sådan er det altså... Jeg craver cupcakes!
  • Måske et smut i Tivoli - selv om det så bliver juleversionen; øv, at Halloween lige når at lukke!
  • I Magasin efter basics til mig og i H&M efter natdragter til Snubs - i Frankrig er der nemlig fødder i ALLE natdragter; også dem i H&M, som er uden fødder i DK. WTF?
  • Stocke op på rugbrødsblandinger, havregryn og skoimpregnering - ting som er enten svære at skaffe i Paris eller meget, meget dyre...
Er der noget, jeg har glemt? Altså jeg kunne snildt finde på flere ting, men der må nok også lidt prioritering til. Og så må vi i øvrigt se, om vi når det hele. Det er jo ikke så afgørende - det vigtigste er familietid. Det bliver godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar