torsdag den 9. oktober 2014

Så lykkedes det!

Har I set det? Det virker! Min blog hedder nu helt rent tordenmor.dk - og jeg gjorde det næsten selv, kun med en lille bitte smule hjælp fra kundeservice for at det også skulle virke uden www foran. Yes, mand!

Så var der lige én, der var lidt stolt.:) Haha, det er de små ting, der tæller - right?

Jeg har anmodet om at få min Bloglovin' flyttet med over, og så skifter jeg nok også navn på min instagrambruger, så det hele passer sammen.

Speaking of torden, så er vi inde i en periode med en masse regn og også tordenvejr i går. Og ungens gummistøvler er selvfølgelig også for små. Suuuuuuuk! Flyverdragten er nu bestilt hjem online, men vi må vist ud og købe gummistøvler og vinterstøvler på lørdag. Sommerens gummistøvler har jo også været brugt én hel gang. I en halv time. That's it.

Jeg siger det igen - børn er dyre!! Men søde...

5 kommentarer:

  1. Tillykke med det:) Ville ogsaa rigtig gerne skifte navn paa min blog samt oprette instagram som du har gjort, har du nogle gode tips.:) ? har haft en del der har proevet at kommentere paa min blog fra deres iPad eller iPhone men det har kun vaeret muligt at skrive faa ord medmindre man kopierer teksten skrevet i et andet program. Jeg lagde maerke til det samme skete med din blog. Har du erfaringer med dette?
    wow.beyondstyleabroad.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!:) Jeg købte et domæne på domaindirect.dk, og så fulgte jeg en brugsanvisning fra google (denne: https://support.google.com/blogger/troubleshooter/1233381?hl=en#ts=1734115) til at ændre det. Jeg havde kun problemer med at få tordenmor.dk (altså uden www) til at redirecte, for der kunne man ikke følge brugsanvisningen pga domaindirects system. Men så skrev jeg til dem, og så fiksede de det for mig. :)

      Mht. kommentarer, så forstår jeg ikke helt, hvad du mener? Jeg testede lige fra min iPhone, og jeg kan sagtens skrive kommentarer helt normalt!

      Slet
    2. Perfekt, tusind tak, det vil jeg proeve:) Mht kommentarer saa virker det som om det kun er nogle gange man kan skrive i kommentar feltet. Jeg blev noedt til at gaa ud af indlaegget og tilbage igen flere gange og efter nr to saetning kan jeg ikke faa lov at tilfoeje mere. Kun ved at skrive kommentaren i f.eks. iMessage og kopiere teksten virker det.Det kan vaere det er en general fejl paa blogspot..

      www.beyondstyleabroad.blogspot.com

      Slet
    3. Øv, det var da irriterende. Det skal jo helst være så nemt som muligt at kommentere. Måske jeg burde slå tabletversionen til alligevel så - det kan være, at det gør en forskel.

      Held og lykke med det. :) (Og fin blog i øvrigt!)

      Slet
    4. Tak og i lige maade, haaber det lykkedes! Held og lykke med dit nye liv i Paris:)

      Slet