lørdag den 25. oktober 2014

På tur // Sacre Coeur

Sacre Coeur og den mærkelige boldspiller

Pffffeeeefff, så fløj der lige en uge til af sted. Jeg lærer aldrig at forstå det! Denne uge har dog været præget af mere end arbejde - onsdag var Hippien og jeg på Palais de Tokyo med mine kolleger og se en spændende udstilling kaldet Inside, og torsdag havde vi besøg af min kusine, som studerer i Paris. Så hyggeligt!

I dag udnyttede vi, at vi faktisk er kommet så meget på plads, at vi ikke behøver at bruge weekenden kun på praktiske ting. Så på trods af det lidt grå vejr hoppede vi på bus 80 op til Place de Clichy og tog turen til de forskellige guitarbutikker for Hippiens skyld, og så ellers med kabelbanen op til Sacre Coeur. Normalt ville jeg altid gå derop, men i dag havde vi dels en sovende Snubs i klapvognen, og dels har vores au pair problemer med den ene fod, så det virkede som en god ide at springe trapperne over. Og nu HAR vi jo også lige langt om længe fået vores Pass Navigo (svarer til periodekort), så det er da også bare om at bruge det...

Oppe ved kirken begyndte det selvfølgelig at regne, men derfor var der nu stadig smukt. Og så blev vi jo nødt til at søge ly på en restaurant og spise frokost.;) Mega hyggeligt!

Nu er Hippien ved at putte Snubsen, og så står den på Walking Dead-afsnit en masse. Jeg elsker det amerikanske Netflix!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar