lørdag den 18. oktober 2014

Dagens ups no. XII

Det er aften og tæt på sengetid. Snubsen er ved at skulle til at have nattøj på, da det går op for mig, at han har det meget varmt og er helt klistret-svedig. Så for at køle ham godt af, får han lov til at komme i bad. Hurraaaa!

Deeeejligt bad og masser af pjasken. For en gangs skyld ikke skrig og skrål, når ungen skal op igen. I stedet tuller han glad og nøgen ind på sit værelse.

Jeg går lige ud i badeværelset med et eller andet. Kommer ind igen. Ungen har gemt sig inde i sit legetelt - hvor han har tisset en kæmpe pøl og sidder og pjasker i det! Hurraaaaa, mere bad - not!

Han var virkelig glad. Jeg kunne ikke lade være med at grine, og jeg var egentlig også glad - for at han var kravlet ind i teltet altså, i stedet for at tisse på det nye gulvtæppe...

Ungen røg i bad igen-igen, og jeg fik tørret op.

Elvis - mor:

1 - 0

Baaaaaad! (Han har altså ikke pigmentfejl - det er skyggen fra plexiglas...)

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Åhhh jeg klukkede dælme af grin da jeg læste bloggen! Hvor er han da bare herlig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Han var simpelthen så sød, som han sad der og pjaskede - så pyt med, at det egentlig var lidt ulækkert. :)

      Slet