søndag den 26. oktober 2014

Dagens ups no. XIII

Vi har lige sat os til bords. Jeg har været på markedet og købt ind, så vi skal have hvidvinsdampede muslinger, og så har vi også åbnet en cremant i dagens anledning. Det er jo søndag...

Snubsen er absolut ikke en kræsenpind, og han elsker muslinger. Så jeg vender som det første mit fokus mod at fiske nogle muslinger frem til ham.

Ud af øjenkrogen ser jeg en bevægelse... Vupti, ungen har hapset mit champagneglas, har sat det til munden og er et splitsekund fra at drikke af det, da jeg får det ud af hånden på ham.

Sorry, skat - godt nok er vi i Frankrig, men det er altså liiiige tidligt nok at begynde på boblerne!

Mit glas blev rykket til den anden ende af bordet, hvorpå ungen gik over til at fylde brød i sit glas og drikke det. Godt så...

Aftenens menu - mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar