søndag den 23. marts 2014

Ugen der gik

I denne uge...

... har jeg forladt 20'erne, og det gjorde kun en lille smule ondt. I hovedet, dagen efter. Men det var altså også en god rødvin, og øl, og øl, og øl...

... har jeg følt mig som en rigtig Vesterbro-mor, da jeg tog på legeplads med min søn og genkendte et af de andre børn og hans mor fra det generelle barselsliv i området. Plus jeg anede ikke, hvad moderen hed, men kunne selvfølgelig sagtens huske drengens navn.

... har jeg rigtig nydt at klæde mig pænt på i ikke-jeans og høje hæle og først sidst på aftenen opdaget, at bukserne var revnet. To steder.

... har jeg været lektiehjælp for nogle børn i 0.-1. klasse og kunnet totalt se mig selv i en syv årig pige. Skræmmende, men også lidt herligt.

... har jeg for første gang overtrukket min konto. To gange endda. Min madkonto - og så var det pludselig knap så spændende, men til gengæld noget nemmere at rette op på.

Hvad er der sket i jeres uger?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar