onsdag den 19. marts 2014

Oh, Boyy!

Så blev den endelig min! Jeg har drømt om denne her pung i lang tid nu; jeg har ærgret mig over, at jeg ikke fik købt den dengang, og jeg har søgt på den regelmæssigt for at se, om jeg kunne finde den et andet sted. Nu bor den hos mig som min 30 års fødselsdagsgave fra min kæreste og min baby. Kunne det være bedre??

Jeg er SÅ glad for den. Den er i det lækreste skind, og jeg synes faktisk, at slangeprintet er pænere i denne version end i den version, jeg originalt kiggede på. Derudover betyder den bare så meget mere, fordi det er en gave og ikke bare en pung, jeg har købt til mig selv.

Dermed er min slidte Louis Vuitton-pung også blevet sendt på pension. Den har ellers tjent mig godt, siden jeg fik den i 18 års fødselsdagsgave. 12 år - så har den vist også tjent sig ind!

Udover at jeg fik min helt perfekte gave, havde jeg en helt fantastisk fødselsdag i går, og jeg kommer helt sikkert til at skrive mere om den, men først måtte jeg lige dele den nye dreng i mit liv. Er den ikke bare smuk?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar