mandag den 17. marts 2014

En ny tid

Wow, hvor er det sindssygt! Et lille gæsteindlæg hos Emilie om Hr. Snubs' ankomst, og pludselig er mine følgere på Bloglovin' fordoblet. Det er helt vildt fedt - velkommen til! Forhåbentlig kan det give mig et ekstra skub mod at få skrevet mere regelmæssigt.

Det er en stor dag i dag - vi har nemlig takket ja til vuggestueplads. Så d. 1. april starter Snubber i vuggestue. Det er lidt skræmmende, for det er jo lige om lidt, men han er bare SÅ klar. Vi var forbi i dag for lige at tjekke, at mavefornemmelsen stadig var god, og han var i højt humør og totalt nysgerrig. Han kiggede ind mod alle stuer og vinkede og rakte ud efter alle, som gik forbi. Senere mødtes han og jeg med et par fra mødregruppen, og man kunne mærke, at han var vild med de andre børns tilstedeværelse. Det kan altså kun blive et hit med den vuggestue.:)

Tænk, at min lille dreng er blevet så stor. Han fylder ni måneder på onsdag, så nu har han i store træk levet lige så meget uden for min mave som inden i min mave. Det er mærkeligt at tænke på. Men han er sjov. Sjovere for hver dag, der går. Sjovere og gladere, end jeg troede muligt. Det viser nedenstående video fra i dag vist meget godt.

Det er min sidste aften i 20'erne, og Hippien er ikke hjemme. Jeg tror, at jeg vil tage mig den enlige øl, der står i køleskabet, og vinke de første 30 år af sted med en skål. De har været fede, men jeg glæder mig til de næste 30!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar