mandag den 3. marts 2014

The Big 3-0

Om to uger fylder jeg 30. Tredive... Det føles så uvirkeligt, som om det slet ikke er mig, det handler om.

Altså misforstå mig ikke - jeg har det sådan set fint med min alder. Jeg tænker bare ikke så meget over den. Og så pludselig rammer man den der dato, og så kommer man til at tænke over det, og så virker det bare helt syret.

Nå, men 30 it is. Og fødselsdag betyder gaver! Jeg kæmper med at lave en ønskeliste, men det er ikke helt nemt. De fleste ting, jeg kan komme på, er for dyre. Nu har jeg dog valgt at samle det hele uden hensyn til prisen - om ikke andet er det en god reminder til mig selv.:)

Udover at jeg stadig ønsker mig puderne og bomuldsplaiden (eller en i samme stil) fra Ferm Living og love tag armbåndet, ønsker jeg mig også det her:


Buksedragten fra Moss (str 2) drømmer jeg stadig om - nu har jeg dog besluttet, at det godt må være den med den meget dybe ryg.

Champagneglasset er fra Eva Solo, og vi er netop begyndt at samle på den serie. De eneste champagneglas, jeg har pt, har kostet 20 kr i Super Brugsen, så det er helt klart på tide med en opdatering!

Så er der pungen fra Boyy. Den forelskede jeg mig i tilbage i august 2012, hvor den dog blev udsolgt, inden jeg nåede at købe den. Og lige siden har den hjemsøgt mig. Nu har Strøm den på lager igen, så det kan godt være, at jeg ikke tør vente og se, om den skulle dukke op d. 18...

Et sengetæppe - allerhelst det fra Hay. Ja, det er meget populært, men jeg synes altså, at det er virkelig lækkert! Særligt i polygon-modellen. Jeg er ved at blive sindssyg over vores Ikea-sengetæppe, og det her ville være den ultimative erstatning.

Et af de mere praktiske ønsker - vandflasker fra Retap (helst med grå låg); enten i 500 ml eller 800 ml. Siden jeg ammede, er jeg blevet afhængig af at have små vandflasker i køleskabet, og det er jo ikke godt med de der plastikflasker.

Og så det ultimative - et tørklæde fra Lala Berlin. Først syntes jeg, at det var absurd at give så mange penge for et tørklæde. Så kunne jeg ikke få det ud af hovedet. Det er så lækkert og så klassisk, og jeg kan se mig selv bruge det i mange, mange år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar