onsdag den 26. marts 2014

Børneværelset // tema

Her i weekenden overdrog vi soveværelset til Snubsen. Vi har længe haft problemer med, at vi forstyrrede hinanden, og ærligt talt, så trængte vi til at få vores eget rum at sove i. På grund af vores lejligheds indretning betyder det så, at vi er rykket ind i spisestuen, men det fungerer faktisk overraskende godt.

Nu er det så også tid til, at jeg kan gå amok i indretning af Snubsens værelse - og jeg glæder mig!! Selv om vores tøjskab stadig er derinde, og puslebordet også fylder en del, er der god mulighed for at skabe noget hygge. Umiddelbart tænker jeg på et lidt luftigt tema, og her kommer nedenstående ting så ind i billedet.



Hylden er rigtig sød og vil passe fint ind på den meget tomme, hvide væg, der lige nu er overfor hans seng.

Jeg er meget i tvivl om de ellers søde wallstickers, som jeg også har vist før. Altså - de er jo fine, men de er ikke lige i øjet. Jeg tror, at jeg må i gang med at søge lidt mere på Etsy...

Sengeranden er rigtig fin og den grå farve gør den jo smart unisex.;) Men jeg er ikke sikker på, at den fungerer til hans Kili-seng? Designet gør, at man kun kan binde sengerande fast på langsiderne, og det fungerer slet ikke med den sengerand, vi har i dag. Jeg gider ikke lave et fejlkøb, så indtil videre er den ikke røget i kurven. Men samtidig er den et af de eneste design, jeg har fundet, som jeg kan lide. Iiiih...

Lampen fra Ferm Living er pt. ikke til at opdrive, da der har været en eller anden fejl med produktionen, men den skulle komme igen, og den er altså stadig virkelig fin. Den MÅ han have.

Luftballonen har Snubsen i forvejen i blå, og den er så fin. Det vil kun være hyggeligt med en rød også. Faktisk har vi lige nu hans blå hængende i stuen, og jeg har slet ikke lyst til at tage den ned.;)

Min eneste overvejelse lige nu er, om det er lidt for meget af det gode. Om det bliver for meget med det hele på samme værelse. Men altså - skyer kommer jo altid mange af gangen, ikke?


1 kommentar:

  1. Den skyhylde, den er fed, jeg er også ret så vild med de her skyting til min lille mand

    SvarSlet