mandag den 31. marts 2014

Og så gik den weekend...

Det er ikke fordi, jeg ikke havde intentioner om at blogge denne weekend. Men så skete der så meget, og jeg fik så travlt med bare at nyde den, at jeg kom fra det igen. Sådan må det gerne være. Mine planer om at tage spejlreflekset med på tur røg også i vasken, så det må nøjes med at blive et Instagram-recap.

1. Snubsen har haft nogle rigtig gode nætter på det nye værelse, hvor vi ikke har hørt fra ham fra 19.30 til 06.00. Så mor har været frisk!

2. Smukke roser i min stue - fra mig til mig.

3. Jeg har brugt flere timer på at kigge på denne lille babyfod. Jeg elsker de stille timer, hvor begge mine mænd sover.

4 + 5. Efter en tur ud og købe de første sko til vores Tordenbaby (de blev lilla - sådan en drengemor er jeg nemlig!), brugte vi resten af lørdagen på cafebesøg og afslapning i solen.

6 + 7. Det blev også til et besøg på Vesterbros nye rockbar, Zeppelin. Fedt sted! 

8. Søndag morgen er det bare ikke muligt at være frisk, så så må man godt se Ramasjang - også selv om man kun er ni måneder.

9. Vi brugte resten af søndagen i Zoologisk Have og hilste bl.a. på denne giraf. Hr. Snubs var som forventet mest oppe at køre over klappegederne - særligt den, der snusede til hans fod. Det medførte et stort grin! Han var også lidt bange for dem, men ikke mere end, at han ikke var helt tilfreds, da jeg tog ham ud derfra igen.

Nu er der startet en ny uge, og den står bl.a. på vuggestuestart i morgen, interview med Soundgarden og bryllup på lørdag. Pfffieeew, det går så stærkt for tiden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar