mandag den 9. januar 2017

Vralten forude...

Kan I huske de der tossede gæs fra Aristocats? Dem, som går en meget markant gåsegang? Det bliver helt sikkert mig i morgen!

Jeg har været til crossfit her til aften. Ja, crossfit! Jeg vandt et 2-måneders prøveabonnement her i december, og så er der lige som ikke nogen undskyldning for ikke at prøve det af. Så det gjorde jeg. Og nu gør det ondt.

Jeg ved ærligt talt ikke, hvad jeg synes om det. Det var - som forventet - svinehårdt, og jeg kan mærke, at det giver noget. Men jeg tror ikke helt, at det er mig.

Problemet er, at jeg snyder! Jeg snyder i stor stil. Når der kun er mig selv til at holde styr på, om jeg får lavet alle de krævede gentagelser, så forsvinder der lidt for ofte 2-3 (okay, måske endda fem...) gentagelser i farten. Jeg ved godt, at det kun er mig selv, jeg snyder, men det gør ingen forskel. Jeg stinker til at presse mig selv på den måde.

Så-øhh, det taler lige som lidt imod crossfit, ikke? Jeg tænker, at jeg mere er til at begynde til ballet igen (jaaaaaaa!!) og så måske noget Fitness World 1-2 gange om ugen. Når der engang er ro på rutinen herhjemme. Det passer vist bedre til mig og os.

Men indtil videre har jeg 1,5 måned tilbage med crossfit, så det får en chance igen i næste uge. Og nu vil jeg så ellers nyde min post-træning rødvin og mine chips. Man skal vel ikke lægge for hårdt ud med sundhed...

Jeg har trods alt ingen træningsbilleder, men her er to søde mænderikker, som ikke gør det vildt nemt for mig at komme ud af døren... <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar