mandag den 16. januar 2017

I øvrigt #15

... har jeg på ingen måder luret endnu, hvordan jeg skal finde tid til at have en blog, nu hvor jeg også selv står for barneafhentning, indkøb og rengøring i lejligheden. Jeg savner vores au pair!

... savner jeg ærligt talt også Paris. Altså byen. Stemningen. Men derudover er jeg ret lykkelig for at være i København.

... synes jeg, det er ret hårdt pludselig at skulle op kl. 6.15 om morgenen. På det punkt savner jeg franske arbejdstider - you can't win 'em all...

... faldt jeg af samme grund i søvn i 5A i morges på vej til børnehaven med Elvis og midt i, at jeg sad og fortalte historier om Bambi og Stampe. Jeg vågnede af drengens "hvorfor sidder du og sover, mor?" og jeg tror ikke, han nogensinde fik en slutning på historien.

... er vi nu nede på to flyttekasser, som jeg ikke helt kan gennemskue, hvor vi skal gøre af indholdet af.

... modtog jeg forleden mit første brev videresent fra Paris - noget, jeg har betalt i dyre domme for. Det var et håndskrevet brev, personligt stilet brev. Fra Jehovas Vidner.

... har vi haft nogle skønne weekender i København med det fedeste besøg på zoologisk museum i forrige weekend og en længere tur til Nordsjælland i går, hvor vi først besøgte min farmor og efterfølgende var på Ordrupgaard og se en virkelig fin udstilling.

... prøvede vi i samme omgang konceptet Din Bybil af. Hold nu kæft, det er smart! Jeg er så meget fan.

... var jeg i fredags til generalforsamling / gallafest med min brancheforening for første gang i fire år, og det var simpelthen så fedt at se folk igen. Jeg mistede stemmen og var helt smadret af træthed lørdag, men det var det hele værd.

... dansede jeg dermed også Les Lanciers for første gang i fire år, og jeg må indrømme, at jeg faktisk havde glemt et par af trinene. Der røg min dansestolthed.

... starter jeg til ballet igen på onsdag. Efter 2,5 års pause. Der ryger min dansestolthed sgu nok også.

Elvis og en "enanderthaler"



2 kommentarer: