tirsdag den 2. august 2016

I øvrigt #8

... er jeg i løbet af de sidste par dage af Elvis blevet sammenlignet med både Mila Kunis og Esmeralda fra Klokkeren fra Notre Dame. "Mor, er det dig? Hun ligner dig!" Not bad - not bad at all!

... måtte jeg i forbindelse med Mila Kunis-sammenligningen også lige forklare Elvis, hvad hende den anden dame på plakaten for Bad Moms lavede med fingeren? Vi blev enige om at kalde det en "bandeordsfinger", for jeg har virkelig ikke lyst til at høre min søn sige fuck... Ikke endnu, please!

... er det virkelig kedeligt at sidde længe på et tomt kontor - så i går gik jeg tidligt hjem og lavede spontan biograf med Snubsen inde i vores soveværelse med popcorn og film - bedste valg i laaaaang tid!

... førte selvsamme film, Klokkeren fra Notre Dame, til et af livets store spørgsmål fra Snubsen. "Mor, hvad er Gud?"

... var det en meget syret oplevelse at sidde med Snubsen på min gamle futon i går. Den har ikke været slået op til sofa i de sidste  ~10 år, og det gav mig de mærkeligste flashback til kollegietiden.

... blev jeg nærmest barnligt glad over at fange Psyduck i Pokemon Go i går. Yndlings Pokemon!!

... er jeg ved at udvikle en afhængighed af Aperol Spritz - drikken som jeg i længere tid bevidst undgik, fordi den var lidt for hypet online. Always the second mover...

... gav jeg af samme grund vores køkken et bad i prosecco i weekenden. Pænt dumt, men det duftede okay. Lidt sprittet...

... udnyttede jeg i går frokostpausen til at løbe tre km i Parc Monceau. I dag valgte jeg i stedet at spise både bøf og dessert. Der skal jo være balance.

... er jeg ved at være en lille smule træt af dinosaurer. Snubsen er ikke...

Movie time! Vi så - selvfølgelig - først Dinosaurerne, efterfulgt af Klokkeren fra Notre Dame.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar