torsdag den 25. august 2016

I øvrigt #10

... har vi i dag tilføjet dinosaur nr. 12, 13 og 14 til Elvis' samling. Toiletkoden blev nemlig endelig knækket, og så fortjener man altså en gave!

... har det været 36 grader i Paris i dag, og det er altså for meget af det gode. Så vi har gemt os hjemme, bortset fra den korte udflugt til legetøjsbutikken.

... var i går næsten lige så varm, så vi brugte det meste af dagen i vandlandet Aquaboulevard sammen med åndssvagt mange andre mennesker. Det var nu stadig det værd at have adgang til vand (og en vandrutsjebane inde i en hval!) hele dagen.

... var jeg på grund af de mange mennesker indstillet på, at vi skulle tage tidlig af sted, så jeg understregede over for Hippien, at vi burde stå op og tage af sted, så snart Elvis vågnede. Normalt er det omkring kl. 8 - det blev så kl. 10.15 i går!?

... er Elvis langt om længe gået fra at spørge "Hvad er det fordi?" til "Hvorfor?". I samme omgang er der stå blevet skruet voldsomt op for mængden af spørgsmål. Som i konstant. Hele tiden.

... har jeg lidt opgivet den der armyjakke med slangen. Da jeg modtog eksemplar nr. 2, havde den samme produktionsfejl. Goddammit altså!

... begynder Rock En Seine i morgen og jeg glæder mig! Festivaaaaaaal!

... forventes de 30+ grader at fortsætte hele weekenden, så festivalen bliver faktisk nok også en pænt hård omgang. Hvorfor ejer jeg ikke en hat??

... er det lige gået op for mig, at jeg faktisk heller ikke ejer festivalegnede sandaler. Hvordan er jeg blevet sådan en rookie?

... har jeg lige kværnet en Magnum og overvejer seriøst at snuppe en til. Tror bare det bliver et glas koldt hvidvin. Undskyld mor, den var egentlig købt til dig. Køber en ny i morgen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar