onsdag den 17. august 2016

Dammit altså...

... fordi jeg allerede blev færdig med den nye Harry Potter-bog på to døgn - og den var så sindssygt god, og nu vil jeg have mere!

... fordi den Neil Gaiman-lydbog, som jeg var i gang med at lytte til på YouTube, er blevet pillet ned. Og hvad så, at den lå der ulovligt? Den var gooood, og jeg var sådan ca. halvvejs!

... fordi Hippien er taget til Danmark, og jeg derfor er alene om at hygge med Snubsen i den næste uges tid.

... fordi min løbetur i dag i frokostpausen blev saboteret af, at det var aaaalt for varmt. 28 grader - pyhh! Og min ene høretelefon var gået i stykker, og jeg skulle tisse. Hårde odds, så det blev kun til 4 km med en del gåen ind imellem.

... fordi der også er omkring 28 grader på kontoret, og jeg er ved at koge over.

... fordi de to sushibutikker i området holder ferielukket, og jeg havde sådan lyst til sushi til frokost.

... fordi der stadig ikke rigtig er noget at lave, og jeg derfor lige så godt snart kan gå hjem.

... fordi det betyder en lang cykeltur gennem Paris i 28 grader - og jeg har glemt mine solbriller.

Åhh ja - life is hard, huh? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar