onsdag den 1. juni 2016

I øvrigt #6

... er jeg virkelig træt af at se billeder af og høre om det skønne sommervejr i København. Vi rammer nu tredje dagen med non-stop regn. Kom ind i kampen, Paris!

... krydser jeg til gengæld fingre for, at vejret i Danmark holder til og med at vi skal til Copenhell om tre uger.

... får nu jeg lov til at opleve bagsiden af international living. I morgen tidlig har jeg dagens første telefonmøde med Indien kl. 05.30. I næste uge er det Thailands tur på samme tidspunkt. De bliver så meget gennemført i nattøj!

... er jeg temmelig arrig på mit arbejde lige nu, som har præsteret at glemme at opkræve husleje hele 2016 og også ved nærmere gennemgang har fucket op i den del af min kontrakt i hele 2015 og 2014. Suuuper fedt - not!

... blev jeg i dag ikke modtaget af en dansende Elvis i døren, da jeg kom hjem fra arbejde. Han havde nemlig "så ondt i armene, at jeg slet ikke kan danse". Godt så. Det minder mig om dengang jeg som lille ikke kunne hjælp med at rydde op, fordi "min mave rumler så meget, at jeg får helt ondt i ørerne." 

... var vi til introaften på Snubsens skole i mandags. Jeg er skræmt fra vid og sans - det er virkelig reel skole med bogstavsterpning og stillesidden på bænke.

... læste jeg et blogindlæg fra en dansk blogger, som gruede for, at hendes datter skulle starte i børnehave - for der var de jo kun 4 voksne om 32 børn. På Elvis' skole bliver de 2 voksne om 30 børn. Fuck!

... er jeg vild med Elvis' fantasi. Her til aften fortalte han pludselig om en "forfængelig elefant, som var meget farlig". Ooookay! Hans sprog udvikler sig så vildt og endelig er det på både dansk og fransk.

... er jeg stadig ikke overbevist om, at jeg skal blive reel SnapChat-bruger - men Snubsen og jeg får godt nok meget sjov ud af at lege med de mange filtre sammen!

... har jeg to Ben & Jerry's i fryseren, og jeg er ret sikker på, at den ene skal sniges frem nu!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar