torsdag den 2. april 2015

I øvrigt...

... synes jeg, det er mega unfair, at hele Danmark holder påskeferie, mens jeg sidder på kontoret. Hernede er det kun mandag, som er en helligdag.

... har jeg lige nu slet ikke travlt på arbejdet. Efter flere måneders brok føles det ret vigtigt at sige højt.

... er det der sommertid noget pjat. Ikke fordi Elvis sover mærkeligt, men fordi jeg glemmer at gå i seng, når det er så lyst om aftenen.

... skal jeg slet ikke klage over de kolde temperaturer i Paris, når nu man læser om snevejr i Danmark. Men altså, mine bare fødder i ballerinaerne fryser altså lidt...

... kan der godt komme noget godt ud af, at manden smider sine nøgler væk. Jeg har måtte overdrage mine nøgler og er derfor hver aften afhængig af, at de lukker mig ind derhjemme - og det er dagens højdepunkt at se, hvordan Snubsen modtager mig. Er det med en fuld opførelse af "Hjulene på bussen"? Er det en lang historie med alle dyrelyde i verden efterfulgt af en lille trampedans på stedet? Eller er det som i går et højt "Kuk kuk" og så ellers fuld fart ned af trappen i opgangen for at komme på tur?

... er jeg blevet totalt hooked på lydbøger og er pt. i gang med "Paganini kontrakten. Men kan man godt tillade sig at skrive til Thomas Mørk og klage over, at han udtaler bandnavnet Entombed som "Entåmbed" og ikke "Entuuuuumbed"?

... var mit abonnement overhovedet ikke blevet rykket tilbage, så nu skal jeg ned og skælde rigtigt ud hos tv-leverandøren. Åh, hvor er jeg træt af at være voksen!

... overvejer jeg af samme grund at købe os årskort til Disneyland. Det er meget sjovere end at være voksen!

... er jeg langt om længe begyndt at cykle på arbejde igen, og jeg var også ude at løbe i lørdags med min mor. Så må jeg godt spise ekstra meget chokolade i aften, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar