fredag den 10. april 2015

Middag i aftensolen


I går var temperaturen på den rigtige side af 20 grader. Det var solskin. Og jeg var så mega bitter over at sidde inde på kontoret hele dagen - særligt med tanke på, at de lover regn på lørdag! De par gange, jeg var udenfor for at hente frokost eller på vej til et møde, var det virkelig, virkelig svært at trække indenfor igen. Åhh, hvor den sol giver meget energi.

Derfor var det også verdens bedste idé, da Hippien ringede og foreslog, at aftenens måltid blev indtaget på et tæppe i parken ved Eiffeltårnet! Lækre pizzaer, bare tæer i græsset og en kold øl (ja, det tæller altså som at spise ude... Det er jo heldigvis mig selv, som sætter reglerne!). Det var så skønt! Det er først gået op for mig nu, hvor meget jeg har trængt til forår. Hvor dagene hele vinteren bare har heddet arbejde -> hjem -> arbejde -> hjem, er det nu pludselig lyst og lækkert hele aftenen, og jeg føler, at jeg får en halv dag serveret. Så skønt!

Elvis var også helt vild med konceptet - han tonsede rundt og jagede duer, og kom så periodisk over og fik en bid pizza. Tossede unge.:)

På sådan et tidspunkt slår det mig virkelig, at jeg bor i Paris. For real. And I love it!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar