onsdag den 31. januar 2018

Syvsoveri

Klokken er 7.48. Jeg har siddet og arbejdet foran computeren de sidste tyve minutter - efter jeg opgav at vække Elvis. Jeg forsøgte både 7.15 og 7.30, og der var vitterlig ingen reaktion. Og så gav jeg op.

Vinteren er hård, også for en lille fyr, og han er tydeligvis træt. Helt busted. Så nu får han lov til at sove, til han vågner, og så må han komme senere i børnehave og jeg senere på kontoret.

Hold nu kæft, hvor jeg elsker, at mit job er fleksibelt nok til, at sådanne beslutninger kan tages!

Jeg selv er egentlig rimelig frisk - men jeg gik så også som forudsagt kold midt i Bones kl. 22.10. Jeg tror, at jeg nåede at følge med i ca. 10 minutter... Så mere end otte timers søvn til mig, wuhuuu!

Elvis og Hippien snorker stadig bag mig...

Nu vil jeg fange en ekstra kop kaffe!

1 kommentar:

  1. Ja, gudskelov for, at vi voksne har en ekstra kop kaffe at køre på, på den slags dage (:

    - A

    SvarSlet