tirsdag den 30. januar 2018

Om sortsnak, logistik og lejlighedssalg

Shit, hvor er jeg træt i aften... Jeg er lige faldet i søvn 2-3 gange, mens jeg sad og læste bog for Elvis. Den ene gang registrerede jeg, at jeg midt i en bog om dinosaurer fik sagt noget med en søkaptajn, hvilket overhovedet ikke gav mening - hvis ikke jeg lige forleden havde hørt en episode af podcasten The Moth, hvor én fortalte om at ville have været "a sea captain" som barn, og jeg måske var røget lidt ind i en drøm om det. Klassisk mig egentlig at falde i søvn, men bare snakke videre...

Tirsdag er altid en tough dag for os, fordi Elvis går til musik på Frederiksberg og jeg derfor står for at holde ham kørende mellem børnehave og musik uden at tage hjem - og så efterfølgende tage med en træt dreng fra Frederiksberg til Nørrebro. Om vinteren, hvor vi er busafhængige, er vi først hjemme på den forkerte side af kl. 20. (Endnu en ting, der bliver bedre med den nye lejlighed - så er der pludselig kun én bus mellem musikskolen og hjemmet!)

I dag blev musik dog aflyst, men til gengæld havde jeg lagt en frisørtid til Elvis ind, så vi var først hjemme ved 18-tiden. Hurtig aftensmad og så sad jeg ellers bare og ventede på, at klokken blev puttetid...

Jeg ved egentlig ikke, hvorfor jeg er så træt. Efter en lang periode med monstertravlt, er jeg ikke så presset på jobbet for tiden, så jeg har faktisk sovet i nat. Men åbenbart ikke nok.

Aaanyways... Nu vil jeg nyde roen i huset. Hippien øver som altid denne tirsdag, så når jeg lige om lidt har betalt for tinglysningen af den nye lejlighed, så vi snart kan få nøglerne, så vil jeg kravle i seng. Men en tv-serie. Og nok falde i søvn. Aaaaaah.

Forresten - vores lejlighed er endelig kommet på nettet! Så giv den lige et kig og del med venner og bekendte, som måske kunne mangle en toværelseslejlighed i København. Selv om den er for lille til os, er det stadig en dejlig lejlighed. Den kan findes her.



Spot ét sted, hvor Elvis havde nået at lave om på min oprydning... Sådan er det, når man har sygt barn hjemme, mens der bliver taget billeder!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar