mandag den 27. marts 2017

Et indblik #1

"Mor, når jeg bliver voksen, så skal jeg faktisk være politibetjent. Det er fordi, at jeg gerne vil fange forbrydere".

"Så skal jeg køre i en politilastbil. Eller det er faktisk en politibus. Det skal være sådan én, hvor der er forbrydere omme bagi som i et fængsel."

"Aaaaarj, det kan da ikke hedde et salatfad. Nu er du godt nok fjollet, mor. Det må da hedde en politibus. Eller måske en forbryderbus?"

"Ham, der kører, han er chefen. Når jeg bliver voksen, så vil jeg også være politichefen. Så skal jeg køre ud og fange forbrydere, og så siger jeg bare til de andre politimænd, at de bare skal blive på stationen. Så skal jeg nok klare det hele."

"Årh, er fars kusine næsten blevet en politibetjent? Skal hun så lære at køre i en politibil? Jeg vil også køre i en politibil."

"Er hun så mega stærk? Når jeg bliver voksen, så skal jeg faktisk også være megastærk. Faktisk, så skal jeg være et Hulk-politi. Så skal jeg tale sådan her: (med meget dyb stemme) "Hulk ikke Banner". Og så skal jeg fange ALLE de onde, også Jokeren!"


Ingen kommentarer:

Send en kommentar