mandag den 6. marts 2017

Guldkorn #4

Syv hurtige fra Snubsens mund - jeg elsker hans logik, hans eftertænksomhed og hans meget avancerede trusler!

Elvis om hvordan tingene hænger sammen i vores familie:
"Engang så købte jeg dig. Så gik jeg ned i en mor-butik og købte dig. Og så lavede mig og far dig. Og så engang lavede fars mor og far far. Og så lavede du og far mig. Og selv når jeg bliver voksen, så er I stadig min mor og far."
Hmm, tæt nok på, I guess..

Elvis har travlt med at klippe og klistre, mens jeg er optaget i køkkenet:
"Ej, jeg skulle lige til at klippe et sejt skib, men så kom jeg lige til at klippe en giraf."

"Mor, du kan ikke arbejde i Deloitte, for Deloitte er den onde i Ninjago!"
Det er så Lloyd, han mener...

Under et sjældent indkøbssammenbrud, hvor vi sagde nej til at lade ham få M&Ms:
"Hvis ikke jeg får, hvad jeg peger på, så hoster jeg på dem, der ikke allerede er syge!"

Elvis har slået sig og sidder og bliver trøstet:
"Mor, kan man også græde, når man er otte år?"

Midt om natten, hvor Elvis er vågnet stortudende og hikstende forklarer mig, hvad der er galt:
"Jeg drømte, at du sagde, at jeg ikke måtte få noget slik!"
efterfulgt af
"Nu vil jeg faktisk gerne være færdig med at sove - jeg synes, at det er en rigtig, rigtig dum nat".

Efter han er væltet med en barstol, som han absolut skulle dreje hurtigt rundt på, udbryder Elvis tørt:
"Det var da godt nok en dårlig idé, jeg lige fik der..."


Ingen kommentarer:

Send en kommentar