mandag den 20. marts 2017

Tiden løber...

... og jeg halser efter den for at følge med. Men det går ikke så nemt. Det går så stærkt! Der ligger 100+ ulæste blogindlæg på min Bloglovin' og jeg er mindst tre afsnit bagud på Girls. Mindst. Måske burde jeg bare opsige det der HBO-abonnement og så prøve igen om nogle måneder. I går aftes faldt jeg i søvn klokken lidt i ti, så nu er der også endnu en halv film på to-do listen.

Men livet er fint. Dagene er bare for korte. Jeg laver jo nok alt for mange planer. Men det er gode planer! I weekenden havde jeg fødselsdag (hurra for mig!), og selv om jeg først havde tænkt bare at forbigå den af mangel på overskud, endte jeg alligevel med at invitere en håndfuld venner forbi. For det var jo en lørdag, og vi er jo for filan endelig hjemme fra Paris! Så i stedet blev det noget med at bage kage amok både torsdag og fredag og så have huset fuldt lørdag. Og det var SÅ hyggeligt! Det kunne faktisk godt lade sig gøre at presse 16 mennesker ind i vores lille lejlighed... Fantastisk dag, som gik over i en fantastisk aften. De sidste gik først ved halv ti-tiden, og Snubsen kom alt for sent i seng. Men det var det hele værd.

For at det ikke skal være løgn, skal jeg faktisk i gang med at bage igen om lidt. Jeg er vist kommet til at love kollegerne hjemmebag... Men SÅ er det også slut. Pause. Der er også stadig næsten en halv cheesecake i køleskabet som skal kværnes. Af mig, siden Hippien og Elvis ikke kan lidt cheesecake. Tough luck...

Sidste uge bød også på lægebesøg med Snubsen. Han var jo syg for nogle uger siden, som så viste sig at være fire uger siden. Og han har hostet lige siden da. Hovsa. Der løb tiden igen... Det viste sig, at han har astmatisk bronkitis, så nu kører vi på med inhalator morgen og aften. Vi kalder det superheltespray, og Den Gule Hulk er simpelthen verdensmester til den. Han er altså en champ. Jeg håber, at det hjælper snarest, for det er godt nok ved at være tungt med den hosten.

Nå, men en sludder for en sladder. Jeg vil løbe igen - de der kager bager ikke sig selv!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar