onsdag den 16. november 2016

I øvrigt #13

... får jeg nogle gange placeret mig selv i situationer, som er svære at forklare mig ud af. Som når Elvis leger med StarWars-figurer hos farmor, og jeg bare bilder ham ind, at den politibetjent, han bedst kan lide, skam også er fra StarWars. Hvad siger man så, når man lidt senere ser StarWars-tegnefilm sammen, og drengen spørger "Mor, hvor er politibetjenten? Hvor er John? Jeg vil gerne se et afsnit, hvor han er med!"

... havde vi ikke fået købt nye vinterstøvler til Elvis, inden vi tog til Danmark. Så vi tog bare de gamle med, i str. 25. De virkede ok. I dag var vi så ude og købe nye til ham. I str. 27. Dårlig mor dot dk...

... har jeg modtaget mit første dick pic! Jeg var flad af grin og viste det straks til Hippien. Men udover det er det godt nok et klamt og absurd koncept. Just don't...

... ser det ud til, at den pakkekalender, min mor har lavet til Elvis, er forsvundet i posten mellem Tyskland og Frankrig. Det er godt nok bittert.

... betyder det vist, at jeg får travlt med at være reserve-nisse, når december kommer! Jeg krydser nu stadig fingre for, at den dukker op på et tidspunkt.

... besøgte vi i sidste uge vores kommende københavnerlejlighed. Som altså er min gamle lejlighed pre-Hippie og pre-barn. Det var godt nok mærkeligt at være der igen!

... er listen over praktiske ting, der skal ordnes, stadig lang - men alligevel har jeg mest lyst til at stene tv-serier hver aften. Suk, altså.

... har det været skønt at fejre en masse familie i dette efterår, men nu er jeg alligevel glad for, at det er ovre. Der har godt nok været meget.

... skal vi i Disneyland i weekenden - og de lover regn...

... glæder jeg mig nu virkelig meget til at blive københavner igen. Én måned tilbage på arbejdet!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar