fredag den 15. august 2014

www.tordenmor.dk

Nu har jeg taget skridtet - godt skubbet til af Lortemors seneste indlæg. Jeg har købt mig et domæne - www.tordenmor.dk selvfølgelig. Nu, hvor Paris-flytningen er lige oppe over (5 dage tilbage på det her arbejde - crazy!), er der ikke lang tid til, at denne blog bliver den nemmeste måde for venner og familie at følge lidt med i vores liv, og samtidig forestiller jeg mig, at den nok bliver lidt mere interessant for andre også. I hvert fald er det min intention at gøre mere ud af den, og så må første skridt være sit eget domæne.

Jeg håber på at få tid til at rode med opsætningen her i weekenden, så jeg kan komme over på den anden adresse, men jeg lover ikke noget. Tid er en flyvsk ting! Either way, så har I nu fået et heads up. Jeg skal nok også gøre mit for, at Bloglovin' bare følger med.:)

EDIT: Aaaargh, jeg kan overhovedet ikke finde ud af det her. Nevermind - det kommer vist til at tage lidt tid - tid, jeg ikke har (og muligvis evner - hilfe!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar