lørdag den 16. august 2014

Lidt om blogrod, god vinkarma og træthed

Hold nu op, en dag. Jeg havde verdens mest hyggelige aften i går (som jeg regner med at skrive om - I ved, "når jeg får tid") og kom hjem kl. halv to - hvorfor Snubsen selvfølgelig kvitterede med at vågne kl. halv syv. Og ja, jeg veeeeed godt, at det er sent for så mange andre - men nu har han altså sovet til kvart i otte rigtig meget på det sidste, og det havde jeg bare håbet, også var tilfældet i dag. Well, guess again...

Hippien skulle på arbejde, så op måtte jeg. Det blev så en dag med en masse leg og kilden (det er seriøst sjovt - drengen er jo vildt kilden! Jeg er den onde mor, som derfor kilder hele tiden...), en masse blog-banden og nu nyder vi en genial vin og hører opera. Sær blanding.

Først det der blog - det driller mig vildt! Jeg benyttede Snubsens lur til at sætte det op - og det virkede! Når jeg skrev www.tordenmor.dk, kom jeg ind på bloggen. Men så kunne jeg ikke få det til at virke med tordenmor.dk alene, og så gjorde jeg vist et eller andet, og så vågnede Snubs - og da jeg testede igen nogle timer senere, virkede intet. Nada. Nu har jeg rodet frem og tilbage - bestilt webhotel og slettet det igen x 2, og i sidste ende har jeg givet op. Jeg ved sgu ikke, hvad jeg skal gøre, og lige nu har jeg ikke tid til at rode mere. Men hey! Jeg ejer altså stadig mit domæne, så på et eller andet tidspunkt sker der vel noget. Hjælp modtages i øvrigt gerne...

Den der vin, ikke? Den smager for vildt! Og så har jeg nærmest fået den af slagteren i Super Brugsen - mega sejt! Jeg skulle reklamere over en flaske til 39 kr, som jeg købte i går, og hvor det viste sig, at flasken var knust under det der plastik på halsen. Men da de så ikke havde flere af den samme, fandt slagteren sin yndlingsvin og sagde, at den skulle jeg have i stedet. En vin til 99 kr. Ja tak! God karma hele vejen.:)

Nu skal vi kaste os over lejlighedskontrakt, testamente og au pair-kontrakt. Baah, hvor ville jeg bare hellere stene Netflix. Kom nu flytning, get it over with!

Jeg skulle egentlig pakke babyting ned, men så kom der en Snubs...

1 kommentar: