torsdag den 21. august 2014

Lock of love

Fra Paris - dengang Elvis kun var en begyndende strøtanke

Fra København - nu med Elvis

Da Hippien og jeg var i Paris for to år siden, satte vi vores hængelås på Pont des Artes. Dengang var der ikke så mange igen, så vi fik et rigtig fint sted til den. Det var så skøn en dag, og jeg elskede tanken om, at "vi" stadig var dernede, efter vi tog hjem.

Da jeg så var dernede i foråret, gik jeg forbi for at finde vores lås. Ha - glem det! Der var fuldkommen proppet med låse, og jeg måtte opgive. Kort efter kollapsede en del af broen da også, og i dag har jeg faktisk lidt dårlig samvittighed over at være medvirkende til det. Det var jo aldrig min mening, at den smukke bro skulle gå itu.

Men så igen - jeg elsker altså stadig symbolikken i det. Vi har nemlig også en lås hængende på bryggebroen. Og nu - nu tager vi ned til låsen i Paris, men efterlader en lille del af os i København - vores hjemby. Det er da lidt fint, ikke?

(Vi flytter på tirsdag. Det er for vildt!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar