mandag den 11. august 2014

Det smukkeste bryllup

 Tog-selfie. Det hører sig til, når man skal hele vejen fra Ålholm til Birkerød!

Pyh, det tog lige lidt at blive rigtig levende igen ovenpå lørdagens fest, men nu er den der vist. Det var nu det hele værd - det var så fantastisk en fest og så smukt et bryllup. En af de dejligste dage længe.

Bruden lignede en million, min bror har aldrig set gladere ud, og Hippien og jeg havde den dejligste dag sammen. Jeg nød det virkelig, selv om jeg nu alligevel også savnede Snubsen - særligt da brudeparrets skønne ældste søn kravlede op på skødet af dem og lige skulle holde begge i hånden og være med. Han var så sød og så stolt - det var lige til at få tårer i øjnene over. Så det gjorde jeg selvfølgelig. Og så savnede jeg min dreng. Som havde en fest med farmor og overhovedet ikke savnede mig. Sådan skal det være.:)

Vi var først til vielse i Birkerød og så videre til reception, fest og overnatning på et gods midt på Sjælland. Det var virkelig den perfekte setting - fede lokaler og smuk natur.

Min Hippie og mig - lidt pænere end til hverdag. I hvert fald mig.

Det er svært at fremhæve enkelte øjeblikke, for sådan en fest er fyldt med højdepunkter. Men jeg prøver alligevel:

Vielsens højdepunkt: Da de gik ud af kirken til tonerne af Game of Thrones-temaet. Seriøst. Det var genialt. Jeg var flad af grin, men det var så rigtigt.

Menuens højdepunkt: Kammuslingen til forretten. Jeg glemte alt om at tage billeder, fordi jeg bare hyggede mig - men det var seriøst en af de bedste forretter, jeg længe har fået. Til gengæld kan jeg slet ikke huske natmaden - den missede jeg vist?

Aftenens drink: Champagne! I alt for store mængder, men alligevel helt tilpas. Mmmm...

Nattens komiske indslag: Da Hippien smed sig i vores seng, hvorpå de to senge (som ikke var skruet sammen...) gik fra hinanden, og han landede på gulvet. Jeg tror egentlig, at han slog sig, men for mig var det den ultimative afslutning på en dag fuld af latter, kærlighed og fjol. 

 Det smukke brudepar 

Mig i blæsevejr og solskin og i den skønneste kjole til ingen penge. Win!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar