tirsdag den 15. oktober 2013

So long, suckers!

Så lykkedes det endelig! Netop som jeg havde helt opgivet og i øvrigt tumlede meget med tankerne om at stoppe med at amme helt - Snubber har smidt suttebrikkerne! Jeg lagde ham sådan lidt for sjov til uden i går, og haps! Så sad han der og suttede lystigt. Det gjorde han så også på det andet bryst, og nu har vi ikke brugt brikkerne i et døgn. Jamen altså...

Nu bliver jeg jo nødt til at fortsætte med at amme lidt endnu, bare for at nyde, at der ikke skal koges og skoldes og jeg-ved-ikke-hvad. Så meget nemmere! Nu er der kun flaskerne at tage sig af.

Til gengæld vil jeg så gerne lige sige AAAAAAAV!! Jeg havde ikke lige luret, at det ville gøre ondt igen, når brikkerne røg. Men jo. Av for satan! Hmmm, er det nu også det værd?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar