søndag den 27. oktober 2013

Monday music

I morgen skal jeg til min første koncert siden Tordenbabys fødsel, nemlig med et af mine ultimative yndlingsbands, Alter Bridge. Jeg glæder mig så sindssygt meget! Det er i Store Vega, så det er lige omme bag vores lejlighed - det kunne ikke være nemmere. Derudover er det også det bedste spillested i København efter min mening.

Jeg har set dem live før - tre gange, tror jeg nok, og hver gang har været helt fantastisk. Virkelig dygtige musikere og en fantastisk sanger! Det her er mit absolut yndlingsnummer med dem:


Inden koncerten skal jeg ind og snakke med guitaristen Mark Tremonti, samt forsangeren fra opvarmningsbandet Halestorm, Lzzy Hale. Jeg skal lave et såkaldt CD Blast (egentlig et lidt forældet navn, når nu det hele kører over Spotify...) for "mit" blad Metalized, hvor de skal gætte ti musiknumre, som jeg har udvalgt. Det er altid virkelig sjovt at lave den slags interviews, så det glæder jeg mig selvfølgelig også til! Først skal jeg dog lige have udvalgt de ti numre - det bliver så det, de næste par timer af min søndag går med. Hvis der sidder en læser derude med gode forslag, så smid dem endelig af sted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar