onsdag den 16. oktober 2013

Når der ikke er baby

Når vi en dag får Tordenbabyen passet, så vil jeg:
  • Ud og spises af fisk og spise fisk! Hippien og jeg har en plan om at afprøve de der doktorfisk og så efterfølgende spise sushi. Sådan lidt "the circle of life".
  • Ud og drikke en masse mørke øl med min kæreste! Jeg vil på Fermentoren eller Mikkeller og drikke store fadøl og snakke om alt og intet. Og så vil jeg i øvrigt gerne frabede mig tømmermænd efterfølgende, tak...
  • Til koncert! Os begge to sammen. Som det er lige nu, har Hippien et par koncerter i støbeskeen, og jeg har planer om Alter Bridge og Avenged Sevenfold. Det er cool nok; det skal der nok være plads til. Men jeg vil også af sted sammen med ham. Lige som i gamle dage.
  • I byen! Noget a la en koncert med Franklin Zoo eller lignende på High Voltage og så efterfølgende en rigtig bytur. Men igen - tømmermænd frabedes. De er bare ikke så kompatible med en baby - det har jeg allerede indset, og det har været på baggrund af kun 3-4 glas vin.
  • Se min kæreste spille koncert og stå og være lige så nyforelsket som altid og lidt fan-agtig omkring ham.;)
Yes yes, drømmene og intentionerne er der. Så mangler vi bare, at jeg bliver klar til at lade lillemanden passe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar