torsdag den 31. oktober 2013

Nyt babytøj

Bare fordi jeg har shoppestop (og endnu mere nu, hvor der skal betales bilreparation - fyren skønner det til 10.000 kr + moms! Jeeeesus... Suk, jeg håber, vi snart kan få det afklaret.), skal det ikke gå ud over min Tordenbaby. Han mangler nemlig natdragter og lidt varme heldragter. Så da Smartkids i dag havde 20% rabat på alt, røg der lige lidt af hvert med hjem - bl.a. den pingvindragt fra Mini Rodini, som jeg har drømt om længe! Iiiih, han bliver så fin.

Jeg fik også købt luffer og en elefanthue, så han kan være klar til vinteren. Uld, uld, uld - jeg er blevet kæmpe fan! Nu håber jeg så bare, at det ikke er sådan noget, der kradser - det husker jeg stadig tydeligt som barn - sådan at få en uldundertrøje på, som bare kradsede hele dagen. Bvadr! Meeen Joha-tingene plejer at virke lækre nok og kradsefri.:)

Elefanthue fra Joha // Luffer fra Joha // Natdragt fra Joha // Heldragt fra Joha // Pingvindragt fra Mini Rodini //Leoparddragt fra Name It

Nu vil jeg sætte mig og se de sidste 1,5 afsnit af True Blood, som jeg mangler, og så vil jeg prøve at få slappet lidt af. Jeg føler stadig, at jeg kører lidt på for høje omdrejninger.

1 kommentar:

  1. Øv, det er bare så dyrt med biler der skal repareres. Jeg håber ikke det blev dyrt for jer.

    SvarSlet