torsdag den 24. oktober 2013

Det var så den uge

Hold da op, hvor blev denne her uge af? Er det allerede fredag i morgen? Den er da ellers lige startet!

Jeg er såååå træt - ugen er fløjet af sted. Den startede også lidt hårdt, men hyggeligt med, at jeg passede to småunger på én gang. Min veninde skulle lige til lægen, så jeg kiggede efter både hendes dreng og min tordenbaby. Det skulle bare vare ti minutter - og ja, det gjorde selve tiden inde hos lægen også. Men ventetiden varede 50 minutter. Det var sgu lidt hårdt, for efter et kvarter blev hendes dreng ked af det. Heldigvis lå Snubber bare helt tilfreds og kiggede, mens mor hoppede rundt med en anden baby på armen. Det må have været noget mærkeligt noget for ham. Det gik fint nok alt sammen, men jeg var godt nok dobbelt så træt bagefter, som jeg plejer efter vores hyggemandage.

Tirsdag... Hvad lavede vi tirsdag? Shit, jeg er helt smadret i hovedet. Nårh jo, der var vi på Hvidovre til en afveksling. Det var nu fint nok - det var bare en kontrol af hans vægt, som børnelægen, som beordrede os til at supplere med MME, gerne ville have. Det er selvfølgelig lidt omstændigt at skulle derud, men det er okay med mig. Hellere et tjek for meget end for lidt. Og tordenbabyen bestod selvfølgelig helt fint.

Onsdag begyndte vi så til tumlastik, og det var et hit! Jeg er ikke helt sikker på, hvem der nød det mest - moren eller barnet. Når man bor i en lille lejlighed, er det altså skønt med et stort rum med masser af plads til at tumle på og redskaber til at gøre det med. Jeg er så glad for, at vi har meldt os til det. Bagefter tog vi direkte til Frederiksberg, hvor min lillebror blev færdig som cand. merch. fir. Hurra for ham, men hvordan er han blevet voksen? Hvornår fanden skete det??

I dag har vi så været til første gang babysvømning, og det var virkelig også skægt. Tordenbaby elsker det - han er et stort grin. Men nu er jeg træt. Træt, træt, træt.

I morgen tager Snubber og jeg op til min far, mens Hippien tager til Ålborg og spiller koncert. Vi bliver til lørdag, hvor vi skal fejre min lillebror med en god middag, og så bliver det søndag! Der skal vi satme slappe af... Meeen jeg skal også arbejde lidt med lidt forberedelse, for mandag skal jeg ud og være Caroline igen - ikke udelukkende mor! Jeg skal til koncert med et af mine yndlingsbands og inden da ind og lave et såkaldt CD Blast med dem for Metalized. Hold nu op, hvor jeg glæder mig!! Meget mere om det senere...

Tordenbaby, som flager for sin onkel :)

(Det er lige gået op for mig, at jeg bander usandsynligt meget, når jeg er træt. Crap. Fuck. Nå, sådan må det være.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar