tirsdag den 29. oktober 2013

Dagens ups no. II

Når man for at spare penge vil købe en barnevogn brugt - og man så på vejen til Lyngby efter vognen kører op i bilen foran. I lånt bil. Med min Tordenbaby på bagsædet.

Eftersigende er kofangeren "gået fra" på den forankørende bil, og det skal repareres, og den skal omlakeres. Jeg aner ikke, hvad det kommer til at koste, men selvfølgelig skal jeg nok betale det, og helst uden om forsikringen, da bilen er min venindes forældres, og det er ikke fair, at de skal belastes af min dumhed. Så det bliver sgu nok en dyr barnevogn i sidste ende!

Derudover - for at være ærlig, så har jeg det af helvedet til. Det var kun et lille bump ved lav fart (max. 10 km i timen), men det var stadig et bump, som fik Snubber til at stikke i et skrig. Han blev hurtigt god igen, men det ændrer ikke på, at jeg har kørt uforsvarligt med min baby i bilen. Det kan jeg slet, slet ikke bære.

Øv, hvor har jeg det skidt. Jeg ville egentlig have skrevet en masse om Alter Bridge og diverse, men nu har jeg bare lyst til at gemme mig under dynen og håbe på, at min kæreste snart kommer hjem og giver mig et kram.:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar