tirsdag den 15. oktober 2013

Nyt liv, ny blog

Det seneste år har mit liv ændret sig. Jeg er gået fra at være et rigtigt bymenneske med et liv fyldt med arbejde, koncerter og masser af fritid til at være mor til en lille gut på snart fire måneder, 67,5 cm og 6840 g i dag. Mit liv er ændret. Totalt. Jeg er selvfølgelig stadig mig selv; jeg elsker stadig mit arbejde (men elsker også at have en pause fra det), jeg elsker stadig rock (men nu bliver det mere hørt i høretelefonerne, mens der vandres med barnevogn) og jeg elsker stadig mode (men nu kommer det mere til udtryk gennem alt for mange netkøb, som ryger direkte ind i skabet med drømmen om en dag at kunne gå med tøj igen, som ikke nødvendigvis er ammevenligt, gylpevenligt og legevenligt). Men alt er samtidig noget andet. Det hele roterer nemlig rundt om den lille mand, som lige nu ligger og sover i sin slyngevugge ved siden af mig.

Lille baby E - også kendt som Snubber og Tordenbaby. Det første, fordi jeg altid kom løbende med ordene "Jeg kommer og snupper dig nu", hver gang han brokkede sig som helt lille og ny. Det andet, fordi han kom til verden under det vildeste tordenvejr. Mindre kunne ikke gøre det. Han er mit livs lys, og jeg bliver mere og mere forelsket i ham for hver dag, der går. Han er smuk, han er sød - og han er fandme sjov!

Mit liv er ændret, og dermed er mine interesser også ændret. Jeg er blevet sådan én, hvis Instagram er fyldt med billeder af vidunderet, og hvis blogindlæg kun handler om den lille mand. Det er måske ikke så mærkeligt, når nu jeg er sammen med ham 24 timer i døgnet (minus to timer om ugen, hvor jeg går til ballet - ha!), men det har stadig været lidt svært for mig at sluge. Nu har jeg besluttet mig for at tage skridtet fuldt ud - en blog, som gerne handle om baby. Den skal også handle om mig, men den har lov til at handle mest om baby. Og den kommer til at bestå mest af ord, for overskuddet er der så godt som aaaaldrig til at tage fine billeder og redigere dem. Mest det sidste. Herinde bliver der nok stort set kun krydret med Instagram-billeder, og det er også okay. Basta.

Så velkommen til.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar