onsdag den 12. oktober 2016

I øvrigt #11

... har jeg slet ikke haft jetlag i forbindelse med min hjemtur fra New York! Så er prisen for business class altså givet godt ud (af mit arbejde, mind you...)

... skal jeg højst sandsynligt tilbage til New York i November - henover Election Day. Dét vil være interessant!

... præsterede Snubsen i søndags på 20 minutter først at kaste op i min ene hånd i ren raseri over, at hans kammerat Villum var kommet først hen til en gorillafigur, og efterfølgende at tisse på min anden hånd, fordi det var svært at styre det der med at tisse op af et træ. Så bliver man nærmest ikke mere mor.

... var det udover den lille raseri-incident ekstremt hyggeligt at have besøg af en anden 3 årig dreng (og hans forældre!) i weekenden. Det giver mig simpelthen så meget energi at se folk hjemmefra.

... bliver jeg regelmæssigt bekræftet i, hvor meget Elvis minder om mig. Som f.eks. da han havde så travlt med at trække rundt med mig, at han gik direkte ind i døren til vores kosteskab - som altså var lukket. Han glemte bare at dreje om hjørnet.

... har Snubsen i snart lang tid været i den vildeste spørgeperiode - det inkluderer spontane spørgsmål som "Kan vores hus flyve?" efterfulgt af "Hvorfor hedder jeg ikke Lille Madsen?"

... er Hippien i Danmark i denne uge, og i morgen meget tidligt flyver jeg så også en hurtig tur til Danmark til et møde. Jeg kommer hjem igen allerede ved halv seks-tiden i morgen aften, så det er vitterlig ikke noget, Elvis kommer til at mærke - men jeg har det så sært med at efterlade ham i Frankrig alene! (Og med alene mener jeg selvfølgelig sammen med sin barnepige...)

... får Snubsen masser af ros for sin tilgang til det franske i skolen. Han er begyndt at bede om vand på fransk og inkorporere flere og flere franske ord i sit sprog (pipi, chaussons, bonne weekend osv...). Mor er stolt!

... savner jeg virkelig at danse ballet. Jeg har sådan set fundet et sted lige ved siden af mit arbejde, men jeg kan ikke få det til at hænge sammen tidsmæssigt lige nu. Æv!

... rejser vi til Malta i en uge om 10 dage. Jeg glæder mig helt vildt! Jeg halser totalt bagud på alle punkter lige nu, men på trods af det (eller måske netop pga det) bliver det virkelig godt med en pause.

Det fineste billede på væggen på vores NY-kontor. Sindssygt smukt, altså!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar