onsdag den 5. oktober 2016

Et New York-pip!

Godmorgen fra New York! Klokken er lidt over seks, og jeg er lige vågnet. Mit vækkeur er ellers først sat til kl. syv, men sådan er det med jetlag. Jeg synes nu, det er meget godt ramt - i Hong Kong ligger jeg ofte vågen midt på natten eller vågner maaange timer før det er nødvendigt.

I modsætning til sidste gang har jeg ikke taget løbetøj. Jeg nød ellers ret meget min løbetur i Central Park sidst, og jeg er kun kommet i bedre form siden, men jeg (og Hippien og Elvis...) var syg hele weekenden, så jeg tænker, at lidt afslapning nok er en bedre investering.

Det er igen arbejdet, der hiver mig til New York, så jeg har desværre ikke tid til meget sjov og ballade. Desværre. Det kribler i mig for at komme mere ud i byen. I går aftes var jeg faktisk tilbage på hotellet allerede lidt over ni, så jeg overvejede meget, om jeg burde gå en tur - men jeg var simpelthen så træt efter en lang arbejdsdag efterfulgt af en virkelig hyggelig middag i Jersey City med min onkel og resten af den amerikanske side af familien, at jeg allerede var faldet i søvn på vejen med toget hjem. Heldigvis var endestationen 33rd St, så jeg kørte kun én station for langt, og der var en hurtig Subway at finde derfra... Anyways, pointen er at jeg gik op i seng.

I aften bliver jeg dog nødt til at være mere vågen, for der skal jeg mødes til drinks med en bekendt fra København, som lige er flyttet herover. Det bliver fabelagtigt!

Nu vil jeg tage mig sammen til at komme op og i bad og så ud og finde noget morgenmad. Taget i betragtning, hvor sindssygt mæt jeg var i går aftes, er det absurd at jeg allerede er sulten igen. Men sådan er det. Morgemad it is...

Udsigten fra et mødelokale på vores Jersey City-kontor. Mindblowing! Mit efterfølgende møde var med udsigt til Frihedsgudinden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar